Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 6 maj 2009

På begäran =)

Pratade precis med Elinor, och på begäran lovade jag att uppdatera min blogg =)

Så, vad har då hänt?
Vi har fått en ny liten bebis i släkten. Hans syster (Anette) son (Johhny) har fått en pojk. En liten William. Så nu får jag verkligen lägga på ett kol om jag ska bli färdig med doptavlan...

Det har variit en lugn vecka på jobbet, 3 av 6 brukare med viss personal är på semester i Onsala, så vi har bara varit 3 stycken hemma. I går på dagen var dessutom en av dem och jobbade, så det var väldigt lungt! För lungt faktiskt...

Men det var skönt, för jag har varit och är jättetrött pga antibiotikan som jag började med i söndags. Det konstiga är att jag fått ont i körtleln fast jag äter antibiotika... Ringde och pratade med öron idag, och de tyckte jag skulle avvakta till på fredag, har det blivit värre då så får jag höra av mig igen.

Var på Lygnevi i lördags, vi hade jättekul hemma innan! Det var jag, Anna-Karin och Catrin. Vi drack drinkar, shotar och sjöng sing star. Jag och Catrin kämpade verkligen för att vinna över Anna-Karin, men det gick inte så bra... Väl på Lygnevi var det SÅÅÅ mycket folk! Tyvärr mådde jag inte så bra, så vi åkte hem lite tidigare än tänkt...

Idag hämtade jag David på förskolan kl 14, vi har haft en mysig eftermiddag/kväll. Vid läggdax var det verkligen 1 miljon saker att prata om. Allt från Liseberg, till matens väg genom tarmen till hur bebisar tänker... Han är rolig när han sätter igång!

Nåt mer att berätta??? Ja, kanske, kanske inte... Vem vet??? =)

Ska gå och lägga mig nu.

/Jessa

1 kommentar:

Anonym sa...

He he, ja han kan prata bra på han ;) Alltid massafolk på lygnevi, och typ alltid roligast INNAN man går ut :p