Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 12 januari 2011

Award

Har fått en award av Marre. Tack gulliga du!
1. Ta upp närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
...men kan ibland vara symtom på ett allvarligt tillstånd som kräver...
(Stora boken om sjuka barn)
2. Vad var det senaste du såg på TV?
Top model 10 på 3:an
3. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Oskar som skrattar och leker med vovven.
4. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var ute med hunden i morse innan jag gick och la mig. (Jobbat inatt)
5. Vad har du på dig?
Lite pinsamt, men jag har fortfarande pyjamas på mig...
6.Vilken var den senaste filmen du såg?
Stardust
7. Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nu känns det lockande att flytta nånstans där man slipper snö, men jag skulle inte kunna flytta ifrån min familj.
Jag skickar denna awarden till Marre,
och även till andra som känner att de vill ta emot den =)
/Jessa