Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 19 januari 2011

Dag 16: Din första kyss

Första kyssen hände på Kullaberg (ett populärt dansställe mitt ute i ingenstans).
Jag och en gymnasiekompis var där och roade oss, vi var där nästan varje helg...
Jag hade på mig en röd tröja, och kvällen var nästan slut.
"Lady in red" spelades och jag blev uppbjuden av en kille.
Då fick jag min första kyss, han var från Falkenberg och hette Morgan tror jag.
Han ringde visst en gång efter, men jag var inte hemma då. Så vi träffades aldrig mer.

Men det var min första kyss, och ett fint minne...


------------------------------------------------------------

Oskars andra tand har spruckit fram, så nu har han fått sina framtänder där nere. Jag har försökt att ta kort på dem, men han samarbetar inte riktigt...
Antar att han har lite ont, för han är ganska gnällig.
Han fick brev från tandläkaren igår med en tandborste och tandkräm.
Vi har bara borstat med vatten innan, men det stod i broschyren att man skulle använda tandkräm. Tycker det känns så tidigt!
I brevet stod det oxå att första tandläkartiden kommer att bli om ett halvår =)

Idag ska vi till Göteborg en sväng. Det blir Ikea, svärföräldrar och ett besök hos kiropraktor för Hans.
Imorgon blir det nog Kinna en sväng. Måste ta kort till nya körkorten så vi kan skicka in dem...

Nu sen frukost, så vi kommer iväg nån gång =)

Ha en bra dag!
/Jessa

Inga kommentarer: