Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 17 januari 2011

Dag 15: Dina drömmar

Ligger lite efter, men här kommer dag 15 i utmaningen...



Mina drömmar...

Den största drömmen gick i uppfyllelse när Oskar kom i sommras.

Mina drömmar jag haft sen jag var liten är uppfyllda;
*Bli säker på mig själv
*Finna min stora kärlek
*Ha ett fint kyrkobröllop
*Bilda familj med min älskling



Så vad har jag för drömmar nu då?

Pengar köper inte lycka, men det hade varit skönt att ha lite mer av dem... Det går absolut ingen nöd på oss, men det hade varit kul att kunna unna sig utan att behöva spara i evighet...

Hade man haft lite mer pengar så kunde kanske Oskar få ett syskon i framtiden, nu får vi hoppas på att det blir på "vanligt" sätt, men jag tvivlar, för lyckades vi inte på 8 år så varför nu???



Jag önskar att Oskar ska få en bra och fin uppväxt. Att han ska ha bra föräldrar som lär honom att bli en fin människa.



/Jessa

1 kommentar:

Annelie sa...

Din sista önskan i ditt inlägg känns ändå som det allra viktigaste - att NI gör vad ni kan för att Oskar ska få en fin start på livet med rätt och bra förutsättningar! ♥