Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 7 januari 2011

Dag 7: Din bästa vän

Min allra bästa vän är min man!

Jag har inte så många vänner, men de jag har är mina "bästa" vänner.
Det är 3 stycken från gymnasietiden. Vi träffas inte så ofta, pratar inte så ofta som man hade velat heller, men jag vet att vi har varandra och finns där för varandra.
Det är guld värt att veta att man har någon som man kan ringa mitt i natten om det skulle vara så!

Min första bästa vän har jag bodde jag granne med när vi växte upp. Oj, vad vi kunde bråka! Men vi blev alltid sams igen, och då är man bra vänner.
Vi har fortfarande kontakt, men vi har flyttat åt varsitt håll, så vi träffas inte så ofta heller...

---------------------------------------------------------------------------

Oskar har kommit in i en "ledsenperiod" Varje kväll har han en stund när han är rktigt ledsen. Tårarna sprutar och han ska bara ligga i famnen. Till slut somnar han, men det går inte att röra sig för då vaknar han igen. Emellan blir han arg, men för det mesta blir han bara ledsen.
Det är så jobbigt när han bir så ledsen, man känner sig så maktlös...
Kan vara att han har ont i munnen där tanden är... Svårt att veta...

Nu blir det kaffe här, känner mig trött och sliten.
Sov nog lite för lite på dagen igår, men det var trevligt hos mamma och pappa och gott med kalkonmiddag, så det är det värt.

/Jessa

Inga kommentarer: