Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 22 januari 2011

Dag17: Ditt favoritminne

Det är svårt att välja ett favoritminne...
Finns så många...

Sommrarna i Blåsjön (mitt smultronställe) ligger varmt om hjärtat.
Vi åkte alltid en sväng upp på Stekenjokk (kalfjället) och gick upp på ett fjäll för att grilla korv.
När vi kommit upp så låmgt som vi kände var lagom och skulle börja grilla, då låg korven kvar i bilen...
Bilen syntes som en pytteliten leksaksbil där nere. Pappa gick ner igen och kom upp med korven...

----------------------------------------------------------------

Min helg att jobba. Trivs bra på jobbet så det går bra, men ibland får jag en liten längtan hem...
Tur att jag har kort i mobilen som jag kan kolla på =)
Nu är Hans och Oskar nere i Göteborg på kalas hos Hans syster som fylde 40 år igår.
Eftersom jag ska jobba så fick jag stanna hemma.
Får bli bussen till jobbet idag, men det är ingen fara det är ganska skönt att bara åka med ibland oxå.
Blir lite väntetid innan jag kommer hem imorgon eftersom bussarna inte går lika bra på söndagar, men jag är ledig efter denna natten, så det är inte så farligt.

Tog kort på min fina lille kalaskille innan som jag tänkte lägga ut på bloggen, men Hans har med kameran till kalaset så det få bli imorgon...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och packa väskan, för snart måste jag iväg.

Önskar er alla en bra lördagkväll!
/Jessa

1 kommentar:

Marre sa...

Önskar dig oxå en fin fortsättning på kvällen=)

Kram!