Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 14 januari 2011

Dag 13: Din vecka, Dag 14: Vad har du på dig idag?

Dag 13: Din vecka
Denna veckan började jag med att jobba 2 nätter.
Andra natten var ganska jobbig, för min ischias började krångla, till slut kunde jag knappt gå...
Onsdagen var lugn här hemma och på torsdagen sov jag till 11.
Igår kväll tog jag och Oskar tåget in till Göteborg och träffade en gammalvän till mig.
Jag var jättenervös att åka tåg med barnvagn, men det gick superbra!

Idag, fredag, händer inte heller så mycket. Ganska skönt att bara vara hemma. Dessutom är Oskar väldigt gnällig idag... Andra tanden där nere är på väg, men den har inte spruckit fram än, så jag tror att han har ont. Stackarsd lille killen!

Imorgon ska jag och Oskar till min bror som fyller 25 nästa vecka.
På söndag ska jag jobba igen, om mitt ben är ok.

---------------------------------------------------------------------

Dag 14: Vad har du på dig idag?
Ja, jag har fortfarande pyjamasbyxor på mig... men har iaf fått på mig bh och en tröja.
Älskar att gå i mina jamasbyxor, och det spelar ju ingen roll när jag inte ska iväg nånstans...

----------------------------------------------------------------------

Nu har Hans och Oskar gått och lagt sig, hoppas Oskar somnar så kanske han blir på lite bättre humör...

Ikväll blir det fredagsmys och Let´s dance.

/Jessa

Inga kommentarer: