Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 8 januari 2011

Dag 8: En händelse

EN händelse, vilken ska man välja... finns så många!

Tror jag väljer det första minnet jag har.

Jag fick tvillingsystrar när jag var 20 månader, mamma låg inne en del innan och vi var och hälsade på både innan och efter bebisarna kom.

Mitt allra första minne jag har är när jag springer i korridoren på väg till mamma (och ev bebisarna) på sjukhuset.
Jag har en klänning på mig och springer före pappa.

Mer än så minns jag inte, men jag var glad och lite busig.
______________________________________________



Nu ska jag gå och laga lite mat.
Idag blir det fläskfilé. Couscous till mig och pommes till Hans.

Det regnar ute och Skye ville inte alls gå ut och kissa, så det blev en riktig kortpromenad. Jag blev inte så ledsen över det, för det är svinhalt ute...

/Jessa

2 kommentarer:

Marre sa...

Jag äter också couscous (fullkorn)ist för ris eller potatis =D

Marre sa...

Du har en award att hämta inne hos mig=P
Kram!!