Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 2 januari 2011

Dag 2: Din första kärlek

Säger som Marre skrev.
Den första kärleken är väl ändå den man har till sin familj.
Under uppväxten sen så har man väl trott många gånger att man varit kär, men min första, största och riktiga kärlek är min man.
Jag har varit förlovad en gång innan jag träffade min man, men eftersom det av olika anledningar tog slut, så var det väl inte den "riktiga" kärleken.

---------------------------------------------------------------------------------

Oskar firade sin första nyår med att ha feber...
Idag när vi fick svaret varför, så kändes det löjligt uppenbart.
Den första tanden har spruckit igenom.
Så feber+rinnande näsa+dreggel+lös i magen = tänder.

/Jessa

2 kommentarer:

Marre sa...

Så med andra ord blir det söta bilder på lill killen med smile & en liten tand=) Det är så gulligt när barn för sina första tänder.
Men inte lika kul att må¨dåligt dock.

När jag hade skrivit det där inlägget om min första kärlek funderade jag länge sen ifall man kunde skriva så eftersom alla andra skrev om grabbar, men nu när jag ser att du svarat ungiffär lika känns det bättre=) Det var inte så fel trots allt=)

Kram kram!!

Kram!

Marre sa...

Jag har mailat dig;)

Kram!