Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 5 januari 2011

Dag 5: Vad är kärlek för dig?

Kärlek är väldigt mycket.
Min man och Oskar är mina stora kärlekar, men jag älskar oxå min familj.
Man kan oxå ha kärlek till ett husdjur, vår hund betyder väldigt mycket för mig.

Kärlek är att visa någon man bryr sig om att man tycker om den.
Kärlek är en underbar känsla, men kan oxå göra ont...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Svårt att förklara...

-----------------------------------------------------------

Idag har det kommit ännu mera snö... Fick en rejäl sladd när jag svängde in till jobbet. Tänkte jag skulle ta lite sats för det är en liten uppförsbacke. Kanske inte är så bra att gasa rejält och svänga samtidigt...
Men upp kom jag och det gick bra med!

Ha en bra natt!
/Jessa

1 kommentar:

Marre sa...

Kör du rally i snön hehe=)

Ha en bra natt du med=)
Natti natti.