Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 6 januari 2011

Dag 6: Din dag

Jag jobbade natten till idag, så jag sov till 12:20 ungefär.
Brukar sova längre när jag ska jobba igen, men idag åkte jag och Oskar till mamma och pappa på den årliga kalkonmiddagen. Det var MUMS!
Vi kom hem vid 18-tiden tror jag, då var det bara att ta det lite lungt, för nu är jag på jobbet igen.

Idag är Oskar 6 månader, redan ett halvår! Inte klokt vad tiden går fort!
Hinner inte riktigt med...
Minsta kusinen Emma fyller 1 år om en månad, så hon är inte så liten hon heller längre...

Här snöar igen... Imorse var det inte roligt att köra hem! Men under dagen så var vägarna bättre, hoppas det inte blir problem imorgon bitti när jag ska hem.
Jag kan stanna kvar på jobbet, men man vill ju hem till sin säng och sin familj!

Sov gott! Det ska jag göra imorgon bitti!
/Jessa

1 kommentar:

Marre sa...

Oj Oj Oj vad tiden rinner iväg, Han är snart stora killen=D

Jag har mailat dig=)

Kram!