Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 10 januari 2011

Dag 9: Din tro, Dag 10: Dagens klädval

Dag 9: Din tro.
Jag är döpt, konfirmerad, gift och medlem i svenska kyrkan.
Har en kristen tro, men jag går inte till kyrkan mer än vid speciella tillfällen så som dop, konfirmationer, bröllop och begravningar.

Jag tror oxå på att det finns en andevärld runt omkring oss.
Har vid flera tillfällen upplevt saker runt om mig.
För de som inte tror på det så låter det som nånsens, men för mig är det verkligt.
Jag vet att det finns nån/några som är med mig och vakar över mig.
På BB när Oskar hade fötts så upplevde jag att någon var och tittade till oss så att allt var bra.

------------------------------------------------------------------------
Dag 10: Dagens klädval.
Under dagen har jag haft grå tights, en grå kjol och ett svart linne med ett lila linne över.
Nu på jobbet har jag mjukisbyxor istället.
Fördelen med att jobba på natten är att man kan klä sig i mjukiskläder för det är ändå ingen som ser mig =)

/Jessa

2 kommentarer:

Timea sa...

Fint skrivet om din tro. Jag önskar att kunna tro på något som du gör.
kramar

Marre sa...

Det är inte nånsens, jag tror också på att det finns nåt mer.

När Lucas föddes ropade jag på min mamma (minns inte det men maken berättade) & jag tror att hon var med mig & på något sätt hjälpte mig. Jag var helt slut i slutskedet av förlossningen & inte minst borta i knoppen på grund av smärtan & all medicinerin(lustgas)...

Det var säkerligen någon kär släkting eller nåt till dig som var med er=) Det tror jag iaf=P
Kram!!!