Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 4 januari 2011

Dag 4: Vad har du ätit idag?

Idag hade jag en rejäl sovmorgon... Kom bara inte upp ur sängen, var sååå trött!

Så det blev väldigt sen frukost: Två ostmackor, två smörgåsrån och en kopp kaffe.
Till middag blev det fläskpannkaka.
Nu på kvällen har jag varit på tupperwareparty, och där bjöds det på smörgåstårta.
Johannas smörgåstårta är bara så god!

-------------------------------------------------------------------
Det snöar för fullt ute... Tycker inte att det är så roligt med den här snön längre...
Svårt att gå ut med vagnen och jobbigt att köra bil.
Längtar verkligen till våren!

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min familj!
/Jessa

1 kommentar:

Marre sa...

Ja absolut, visst vill jag ha stolen=D
Vad roligt!
Vad snällt!

Maila mig vart jag kan föra över pengar så gör jag det omedel bums=P

Tack snälla goa du=P

Kram kram!!!