Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 12 januari 2011

Fobi

Jag har en fobi: SPINDLAR.
Det är bland det värsta jag vet, och harkkrankar (pappa-långbenar, fladderfän många namn på äckligt kryp...).
Just nu sitter jag på jobbet där jag är ensam på natten, och på toa sitter det en spindel size större...
Räddning kommer om ca 5 timmar...
Jag vågar inte släcka lampan därinne, för då har jag noll koll på vart den är...
Vet inte vad som är värst att den är kvar eller att den försvinner och jag inte vet vart den är...

Nu finns det ju mer än en toa jag kan använda i nödfall, så jag klarar mig. Men det kryper i mig när jag vet att den är därinne...

Ett svamligt inlägg mitt i natten... Men jag kan ju inte ringa och beklaga mig för nån när alla sover...

/Jessa

Inga kommentarer: